Tutorcircle Connect

  • 新學年,你又準備好未?


2018年DSE放榜,

再次收到不少同學報喜,

用心服務學生及家長,

是 Tutor Circle 尋補堅持

走下去的原因。

 
尋找你的導師

2018 DSE 同學分享

Miss 幫我補M2的,學校進度好快,我完全跟唔到,係堂上做練習連一題都做唔到,考試什至攞個位教 Miss 好用心咁用七個月嘅時間,慢慢由零開始教,真係差唔多由最基本教起,佢仲會介紹啲notes同網站,等我得閒果陣自己去溫習。 佢好有耐心咁教我,就算我連基本嘅嘢唔識果陣都冇鬧我同放棄我,佢甚至會一星期同我補多幾堂,有時仲會超時 最後DSE有3,雖然成績唔係好高,但係我已經好滿足,真係好多謝佢。
Pinky Liu, 補習七個月, M2 to Level 3
   
   
老師大多親身經歷中學文憑試,有考試經驗,並熟識考試要求,有獨特方式幫助應屆學生考試,老師大多細心,幫助同學解惑,讓同學能避開誤區,而且老師認真準備材料,讓同學能在溫習時複習補習材料,另外,老師能耐心教導同學,協助同學能透徹地理解學科知識。 (Tutor 7588)
Audrey Chung, 補習四個月, 數學科 通識科 Level 2 to Level 4
   
   
以前學校一直predict level 4,而且英文speaking係特別弱可能只有level3。但係補習啊sir有好多好好記嘅技巧apply去卷二卷四令我覺得做卷輕鬆左,而且每堂最後都會有speaking practice。最後好開心英文有5 而且最差嘅speaking有5*,真係覺得啊sir幫到我好多👍 (Tutor 5832)
Kitty Lee,英文科 level 4 to level 5
   
之前一直覺得自己成績很差,溫書往往提不起勁,遇到難題的時候容易放棄,但後來我在尋補找了適合我的導師之後,成績逐漸得到改善,導師們都很耐心教導我,即使在家中我亦能夠以社交軟件問出我的問題,都很樂意解答我,最後我在文憑試中取得不錯的成績,很感謝一直教導我的導師們。 (Tutor 3426)
Chun Wah, BAFS 數學科 level 2 to level 4
   
我由一開始lv1,開始補呢位女導師,我都好慶幸遇到呢位導師,佢用適合我嘅方法教導我中文,首先系操卷,然後再針對我每一個有問題嘅位指證,再教我點先為之好,而且佢幫我分好每一份卷嘅温習時間,時間管理做得好好,最終由lv1升到lv3我真系好感激佢。亦都好高興係機緣巧合之下知道有呢個尋補嘅機構,令我有機會認識倒呢位老師,從而令我係Dse中文科獲取三級嘅成績。謝謝! (Tutor 4109)
Sze Pui, 中文科 level 1 to level 3

私補及自組四大優勢

彈性課堂
時間、價錢、地點、科目、興趣由你們決定,彈性度極高,適合不同學生選擇。
價錢經濟
性價比高,學費可低至$100/hr,導師質素有保證。
互相學習
2-5位朋友一起上課,互相學習,達最佳互動學習。
精英導師
主要來自三大導師,實力保證,高中90%配對導師為該科5*以上。

九月份成功配對之導師成績(高中科目)*

5*及5**百分比

5**百分比

*數據由每月的成功配對個案數字計出。
 更新日期: 2018年10月3日。





   
   

2017 DSE 學生分享

了解更多