校園生活

【中學校園生活】5個香港校園生活小事

  • Post author:
  • Post category:學校簡介
  • Post published:2019-04-10
  • Post last modified:2019-04-10
studentconversion
tutor registration

大家好,我係小編六月,係一個人18歲,讀緊書,一個平平凡凡,沒什麼特別的女孩,希望我的文章大家會喜歡,能引起大家共鳴,也希望能記錄下我自己的經歷,能給大家一個小小的鼓勵。唔知大家對校園生活有咩想法呢?一講起校園生活係會充滿回憶,有齊甜,酸,苦,辣,定係冇咩感覺呢?以下小編係Tutor Circle 尋補同大家分享幾個關於校園生活既故事,希望可以引起大家既共鳴啦。

 


1.在開學時特別努力@@

係六年入面,每次開學都會諗”今年一定要努力讀書,叻翻一次比大家睇”係第一個星期係有好認真聽書,但去到第二個星期已經冇咩心機聽書了..。(睇到呢到,小編有冇講中大家既心聲呢)。 努力就只有開學跟考試前啊=.=。
校園生活
 

2.經常不見的文具和紙巾==

小編翻學既時候好多時都會唔記得帶紙巾,就會問身邊既同學借,而小編比人借得最多既就借文具,重要大家都係唔還的,搞得小編要成日重新買,大家有冇呢種經歷呢?小編有好多這種經歷…,最記得一次係小編借了一支自己好喜歡的筆給朋友,結果那支筆一去不回頭了=.=。
校園生活
 



3.那個來的時候剛好沒帶,還遇上了體育課+.+

這可是只有女生才慬的,遇上前面的還好,可以問一下女生借一下,遇到後面的,如果是女老師,那還好,如果是男老師,那就慘了#.#,該上的全都要上,不能避免啊*.*。唔知有冇人試過兩個一齊遇到呢,小編就試過,剛好第一天,還要上體育課,個下真係喊出黎@@。
校園生活
 


Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。

4.無聊事認真做

相信大家都試過 “無聊事認真做”,傳紙仔,一些十分無聊的比賽,例如與小夥伴比賽快點到課室,到小賣部,輸的人要怎樣怎樣的等等,這些看似無聊的事,大家卻會無比認真的參與其中。
校園生活
 

5.最後一天,一定要上天台,一定要進男女廁

大家一定試過,在最後一天,只要學校有天台,就一定會一班人一齊上去拍個照,去記念一下,留下深刻的回憶。沒有天台沒關係,男女廁一定會進去,留在學校到最後,一班人衝進男廁拍完照,再一班一齊到女廁拍個照,大家一定有這種回憶吧。小編係最後一天的時候,一班人一齊到天台,拍照,聊天,懷念過去等,之後重要去埋男廁女廁一齊影相,影相之前重要睇下入面有冇人,出面有冇老師:),之後悄悄地入去成班一齊快快影完影走$.$。
校園生活
 
好了,以上就是小編有關於中學校園生活的故事啦,唔知有冇引起大家既共鳴呢?希望大家唔好吐嘈小編啦。希望大家喜歡,我係小編六月。
 
【延伸閱讀】中史唔補習可以點溫?
【延伸閱讀】南非 畢業旅行 – 大學畢業,青春也畢業了,去哪兒?
 
此文章純屬 Blogger 個人分享,並不代表本網誌立場。

想追返學校進度?Tutor Circle尋補有超過10,000個三大導師,即日幫你搵一個合適既導師!

想搵 一個合適既私補老師

 

DSE讀得咁辛苦,想活用知識黎賺下外快?

想搵 好多好多私補學生

緊貼尋補 BlogFacebook  Instagram,尋補?Tutor Circle
 
Z世代 修辭手法 Ocamp
英文補習 上莊 中文補習 議論文
slp smaple 補習網 數學補習
大學五件事 綜合格式

 

*此文章由 Blogger個人/編輯團隊 分享並僅供參考,意見及內容並不代表本網誌立場,Tutor Circle 尋補 對信息或內容所招至的損失或損害,不會承擔任何責任。


尋補?Tutor Circle!

其他人還看了……

中學排名  呈分試  升中面試  英文補習
大學收分  Jupas  副學士  DSE筆記
大學五件事  私補價錢  Ocamp  暑期工
生日好去處  IQ題  任坐Cafe

留言