You are currently viewing 【人類學出路】想入中大人類學麻煩入一入黎

【人類學出路】想入中大人類學麻煩入一入黎

studentconversion
tutor registration

JS4006係全港暫時唯一一個主修人類學既學士課程,1980年由中文大學開設,因中大係文化呢方面有一定底蘊同歷史,有足夠實力開辦人類學,例如中大文學院本身已經有文化研究歷史哲學文化管理等等既學系同配套。今次Tutor Circle尋補就想講下 人類 學 出路 ,拆解下呢科讀咩啦!


 人類學讀咩?

根據中大人類學既介紹,「人類學是研究人及其文化的學科。人類在不同環境中創造出不同的社會、政治、經濟制度和宗教體系,而人類學者則通過比較研究,找出這些文化制度之間的異同,從而探求人類存在的本質。」

可唔可以具體少少?

冇問題。故名思義,人類學就係研究人類,中大既人類學主要著重研究文化以及歷史因素點樣影響人,例如課程既必修科就包括左《人類與文化》、《認識考古學》、《田野考察》等等。同時中大人類學亦都歸屬文學院,可見課程比較偏近文科。當然,社科同科學既理論人類學都需要用到,生物科學、行為科學、社會科學都一定會接觸到。
人類 學 出路



咁讀完4年我會學到啲咩架?

根據中大人類學既說法,人類學可以比同學


Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
  • 認識世界文化的多樣性和人類的共通性;
  • 瞭解人類學科的各個領域,並能運用所學的知識去思考;
  • 認識考古學,並可運用其資料與方法思考;
  • 掌握並運用人類學理論分析社會文化現象;
  • 能夠運用人類學的工具和視角,設計和執行各種項目;
  • 能夠以人類學的思維方式,敏銳地對世界和自身的社會進行批判性思考。

 
簡單啲講,即係可以多一個切入點去認識人類社會,從佢地既行為、文化、風俗認識一個群體,而且識得整理資料同數據去歸納一啲觀點(呢一種技能係文學院必備),而且會學到唔少歷史,建立人類學思維。
 

講到咁勁,咁我可以搵咩工先

人類 學 出路
恭喜你,讀完4年之後,你既思維同埋批判力好清晰,我相信你而家睇唔同事物都會聯想起人類學思維,同埋最重要就係你有中大既degree,可以去搵好多唔同既工重,例如

  1. 政府工
  2. 紀律部隊
  3. 商業機構
  4. 老師(要考PGDE
  5. 繼續進修,走學術路
  6. 銷售行業
  7. etc…..日本研究出路 – 為興趣讀完出黎可以做乜野?

其實真係邊行都做得,因為你係人類學已經練就左一身好內功、清晰思維,你第日去到邊做野都會事半功倍,雖然好多專業既工種(STEM)係冇辦法入行,但如果你志在個啲專業工種,你都可以選擇去讀返相應既學位,呢4年唔會白白浪費,因為你既學習能力已經比一般人提高左不少!
 

總結

如果你對呢人類同歷史好有興趣,而且你想了解更多人類行為同文化,你就適合呢一科,千祈唔好因為呢科唔係專科而唔揀,所謂專科只係講緊你用大學個幾年時間去準備你既工作,但你畢業後仲有40年時間去準備你既工作同努力打拼,而人類學注重係思維上既準備,亦都一定會幫助到你未來追尋自己既夢想,加油!
 
【延伸閱讀】日本研究出路 – 為興趣讀完出黎可以做乜野?
【延伸閱讀】文科出路 – 大學文科生,大概都是冒著變成乞丐的風險入讀的
 
此文章純屬 Blogger 個人分享,並不代表本網誌立場。
 

想追返學校進度?Tutor Circle尋補有超過10,000個三大導師,即日幫你搵一個合適既導師!

想搵 一個合適既私補老師

 

DSE讀得咁辛苦,想活用知識黎賺下外快?

想搵 好多好多私補學生

緊貼尋補 BlogFacebook  Instagram,尋補?Tutor Circle
 
Z世代 修辭手法 Ocamp
英文補習 上莊 中文補習 議論文
slp smaple 補習網 數學補習
大學五件事 綜合格式

 

*此文章由 Blogger個人/編輯團隊 分享並僅供參考,意見及內容並不代表本網誌立場,Tutor Circle 尋補 對信息或內容所招至的損失或損害,不會承擔任何責任。


尋補?Tutor Circle!

其他人還看了……

中學排名  呈分試  升中面試  英文補習
大學收分  Jupas  副學士  DSE筆記
大學五件事  私補價錢  Ocamp  暑期工
生日好去處  IQ題  任坐Cafe

留言