You are currently viewing 【角蛋白睫毛】咩叫做角蛋白睫毛?女仔唔好再燙染睫毛啦!

【角蛋白睫毛】咩叫做角蛋白睫毛?女仔唔好再燙染睫毛啦!

  • Post author:
  • Post category:吃喝玩樂
  • Post published:2020-11-04
  • Post last modified:2020-11-04
studentconversion
tutor registration
圖片來源  資料引用/摘錄:hkla.com.hk,Deluxe,sundaymore,hellotoby 今年好多女仔都會燙染睫毛,令自己嘅雙眼變得炯炯有神,亦漸漸成為一種潮流。不過,燙染睫毛可能會成為大家嘅惡夢,因為真係好傷𣕧!小編一陣會同大家講下點解會咁傷。如果大家想為自己嘅雙眼扮靚靚,不如試吓角蛋白睫毛啦!今日Tutor Circle嘅小編就會同大家介紹一下咩叫角蛋白睫毛,睇吓究竟可以去邊度整啦!

咩叫做角蛋白睫毛?

圖片來源 
根據hkla.com.hk所提供嘅資料,角蛋白睫毛術基本上是一種電燙毛髮技術,利用這種孕睫術指以角蛋白成份加上特製的功具,為客人的睫毛提供長達數週的提升和捲曲效果。 此過程以往被稱為「電燙眼睫毛」,而角蛋白睫毛術是在「電燙眼睫毛」加上「角蛋白溶液」 (Keratin Solution) 去營造豐盈效果,令睫毛看起來有捲翹、濃黑的效果。

點解我哋要做角蛋白睫毛?而唔用返最原始嘅燙染睫毛?

圖片來源  Women's Black Mascara 根據Deluxe所提供既資料,電眼睫毛係使用特別研製既藥水,可以令自己擁有捲翹既睫毛效果,並會跟住自己既生理週期而折斷脱落。一般燙染睫毛技術會破壞睫毛的表面既磷狀層面,損害睫毛中的蛋白結構,從而變得脆弱,甚至易折易斷。角蛋白睫毛系將含角蛋白營養成分的產品塗抹系睫毛根部,讓睫毛吸收足夠營養,令睫毛變得更強韌纖長。角蛋白睫毛不會傷害本身的睫毛,兼促進睫毛生長,而且效果捲曲自然,不會出現「炒起」情況,捲曲效果更可維持約2個月。不過,詳細情況應該要問返美睫師,咁最容易就搵到最適合自己嘅捲睫毛方法啦!

缺點

(資料來源:hellotoby) 由於角蛋白睫毛依然用返自己嘅睫毛,所以如果個人既睫毛比較稀疏短小、毛囊唔太多,就比較難得到明顯效果,雖然初期可能會翹高高,但係會因為睫毛的生長周期而自然脫落,效果未必持久,可能好快就會打回原形,變返小眼睛,所以大家自己衡量下啦! [延伸閲讀]【美甲課程】想學吓手藝?女生們不如學習美甲啦  [延伸閲讀]【雙眼皮】雙眼皮是現代人所追求的潮流? 

價格

小編知道大家應該會好關心價格問題。其實每一間店舖要顧客俾既價錢都唔同,根據HelloToby嘅資料,Nachu Skincare and Beauty有為顧客提供韓國角蛋白美睫療程,由專業美容師為顧客打造自然美睫,佢哋而家做緊promotion,價格係HKD$288 (原價$480),建議大家去美容中心前先預約同價錢。

注意事項

圖片來源 
(資料來源:sundaymore) 然後,小編要同大家講返啲注意事項,療程後24小時千其唔好濕水,因為會令㫸毛參差不齊。之後,就可以照常卸妝化妝,更可按自己需要塗睫毛液,不會對生活日常做成任何不便。有報導指,曾有台灣女生因做角蛋白美睫所用的藥水不慎入眼而令眼部受傷,建議大家應選擇信譽良好、使用合標準用具的店鋪,以免令雙眼受傷得不償失。

總結

總括而言,角蛋白睫毛可以令我哋一個更佳嘅狀態去見人,同時唔想我哋嘅睫毛咁傷。順帶一提,小編真係極度唔推介大家去燙染睫毛,原因我諗大家都知。希望大家睇完呢篇文之後對角蛋白睫毛有初步嘅了解,小編想大家想同大家講唔使因為睫毛唔捲曲,而感到傷心,大家不妨可以試吓角蛋白睫毛。不過,最緊要係要識得欣賞自己。 [延伸閲讀]【植睫毛】想不化妝都有動人大眼?濃密睫毛你要擁有!  [延伸閲讀]【紋身禁忌】紋身須知:唔係咩都可以紋上身!  [延伸閲讀]【美容儀】導出?導入?學生黨去邊度搵最靚最正既美容儀?  此文章純屬blogger個人分享,並不代表本網誌立場。 *本文參考了hkla.com.hk,Deluxe,sundaymore,hellotoby

想追返學校進度?Tutor Circle尋補有超過35,000個三大導師,最快兩小時幫你搵一個優秀既上門導師!


想搵 一個合適既私補老師

DSE讀得咁辛苦,想活用知識黎賺下外快?



想搵 好多好多私補學生


Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
Z世代 修辭手法 Ocamp 英文補習 上莊 中文補習 議論文 slp sample 補習網 數學補習 大學五件事 綜合格式 *此文章由 Blogger個人/編輯團隊 分享並僅供參考,意見及內容並不代表本網誌立場,Tutor Circle 尋補 對信息或內容所招至的損失或損害,不會承擔任何責任。


尋補?Tutor Circle!

其他人還看了……

中學排名  呈分試  升中面試  英文補習
大學收分  Jupas  副學士  DSE筆記
大學五件事  私補價錢  Ocamp  暑期工
生日好去處  IQ題  任坐Cafe

留言